donderdag 18 september 2014

Donderdag 18 september

Ik miste nog een komkommer voor de lunch die ben ik snel gaan halen in Slenaken. Daarna direct weer naar de Pietershof. Wilde lekker verder met mijn boedha schilderij, het lukt goed.

Marjolijn is weer bezig met haar eekhoorn en die krijgt steeds meer vorm. Ze is er tevreden over. Marian is bezig met tweede roodborst en Maria1 met haar paarden. Zij zit niet goed in haar vel, want ze heeft de hele nacht lopen spoken. De curry speelde haar parten, last van haar gal zei ze.

Maria2 is bezig om een boomstomp te schilderen met een hele grote elfenbank aan de zijkant, gaat het heel goed af. Wordt een mooi plaatje.

Nadat ik de sandwiches met zalm heb gemaakt, het land voor vandaag is Engeland, heb ik na de lunch met Marian het aardbeientoetje en de pie voor die avond helemaal klaargemaakt. Dan zijn we snel klaar met eten.

Rond half zes zijn we het atelier helemaal aan het opruimen zodat het morgenochten makkelijk is op alles in de auto te stoppen. Met vereende krachten gaat het snel.

Na nog een kop koffie zijn we naar het huis gegaan om te borrelen. Na een uurtje hebben we de soep gegeten, het hoofdgerecht en het toetje.

Op dit moment zit ik nog met Marian deze blog bij te werken en is de rest al naar bed. Om hun kamer op te ruimen, zodat wij morgenochtend ruim voor 10 uur klaar zijn.

Morgen is het voorbij en dan zal ik op van het weekend de thuisreis nog beschrijven. Marian en ik rijden binnendoor om de vakantie nog even te rekken.

Tot van het weekend.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten