donderdag 18 september 2014

Zondag 15 september

Het is een huildag voor ons allemaal, Roos gaat naar huis. Weliswaar in de middag maar toch zij gaat naar huis.

Paul pakt de auto in en gaat met de kinderen naar Maastricht, de vliegshow. Ze hebben het naar de zin blijkt nadien. We eten de zelfgebakken appeltaart en daarna gaan Roos, Paul en de kinderen op huis aan.

Wij voelen ons Remi, maar we hebben nog een paar dagen. Morgen vertrekken ook Anneke en Marrie. Maar vandaag kunnen ze nog wat werken afmaken voor zover dat nodig is.
We eten een salade omdat ik nog zoveel spul over heb, ik ben zo verstandig bezig je wordt er eng van.

Ook de voorbereidingen voor de koriandersoep en de groentensaus voor het malse rundvleesgerecht klaargemaakt. Marjolijn wilde nu wel een toetje, gebakken banaan met rum. Ja, ja dat lust ze wel.

We hebben ook nog heerlijk geschilderd ondanks dat Roos er niet meer bij is.

Ik heb ook nog even een laat praatje gemaakt bij Marjolijn en na wat hoofdstukken in mijn boek ben ik gaan slapen.

Morgen gaan er weer 2 negertjes weg.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten