donderdag 18 september 2014

woensdag 17 september

Marian en ik zijn boodschappen gaan doen voor twee dagen, dan kunnen we donderdag lekker doorschilderen tot we moeten opruimen.

Op huis aan en onderweg heeft Marian bij een teler nog peren, stroop en jam gekocht voor het thuisfront. Nadat de spullen zijn opgeruimd zijn wij na de lunch direct gaan schilderen. Mijn landschap was op zondag af en ben begonnen aan mijn boedha schilderij voor Gre.

Het lukt goed om de achtergrond erop te zetten en ben met het stenen hoofd bezig die als achtergrond dient. Marian heeft haar roodborst verkocht aan Piet en volgend jaar hangt die in mijn slaapkamer. Daar hangen nog meer vogelschilderijen. Leuk om dat volgend jaar te zien, een werk van Marian in de Pietershof.

Marian heeft maar gelijk een nieuwe opgezet omdat zij dit schilderijtje toch wel heel leuk vindt.  Marjolijn is haar eekhoorn nu eindelijk aan het afmaken en heeft de ondergrond voor haar Nefratete opnieuw opgezet. Maria1 is haar paarden wat meer aan het uitwerken en Maria2 heeft zich gestort op een zwaluwtje die Marian ook nog even tussendoor heeft geschilderd.

Vanavond is Thailand aan de beurt en de paddenstoelensoep wordt goed ontvangen. De curry is lekker en we nemen het er goed van.

Iedereen was erg moe en ging zo rond 10 uur naar bed.

Nadat ik nog even een bezoekje bij Marjolijn heb afgelegd ben ik ook naar bed gegaan om nog wat hoofdstukken in mijn boek te lezen.

Morgen is de laatste dag, jammer dat het allemaal zo snel voorbij is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten